طریقه مصرف سیر سیاه/09109483228

آمار مطالب

کل مطالب : 85
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 2
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 5
بازدید سال : 339
بازدید کلی : 4975

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آسمان آبی و آدرس baghestan123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمد
تاریخ : دو شنبه 27 دی 1400
نظرات

۳- باید تاریخ انقضای سیر سیاه مناسب باشد. سیر سیاه در دمای اتاق ۲ تا ۳ ماه بعد از تولید دوام می آورد و بعد از آن فاسد می شود یا کپک می زند. اما اگر در فریزر نگهداری شود می تواند تا یک سال سالم باقی بماند. بنابراین باید سیر سیاه را از جایی بخریم که از تاریخ انقضای آن مطمئن باشیم و بدانیم که سیر سیاه قبل از خرید در فریزر نگهداری میشده و فرصت کافی برای مصرف داشته باشیم. محصولات سیر سیاه که معمولا مدت زیادی در دست فروشنده های واسط در دمای اتاق نگهداری شده اند احتمالا یا سریع تر فاسد می شوند یا مواد نگهدارنده دارند که در مورد مصرف آن ها باید احتیاط کنیم.

 

خرید سیر سیاه بایادی چه مزیتی دارد؟
خرید سیر سیاه بایادی نسبت به سایر تولید کننده ها مزایایی دارد:

۱- با خریداز فروشگاه بایادی، شما مستقیما از تولید کننده سیر سیاه خرید کرده اید و از این طریق با حذف واسطه ها، با قیمت کمتری این ماده غذایی فوق العاده را به دست آورده اید.

۲- تخمیر سیر سیاه بایادی با روش های علمی و به روز انجام می شود تا سیر سیاه با کیفیت تولید شود. سیر سیاه بایادی در تونل های هوشمند و پیشرفته انجام می شود تا محصول با کیفیتی تولید شود

 

خرید سیر سیاه در اصفهان

۳- سیر سیاه بایادی از سیر تازه با کیفیت و مرغوب همدان تولید می شود.

۴- علاوه بر اینکه سیر سیاه بایادی در محیط استریلیزه شده و بهداشتی انجام می شود، سیر سیاه تولیدی در سردخانه نگهداری می شود تا هم خواص آن حفظ شود و هم تاریخ انقضای بیشتری داشته باشد.

 

طریقه مصرف سیر سیاه
سیر سیاه را می توانید به تنهایی بخورید یا آن را به همراه سایر غذاها مصرف کنید. دستور العمل خاص و حتمی برای زمان مصرف سیر سیاه وجود ندارد. هر موقع که میل داشتید می توانید سیر سیاه بخورید (البته به مقدار مجاز). برای اینکه از فواید و مزایای سیر سیاه بهره مند شوید باید آن را به صورت مستمر و روزانه مصرف کنید. اثرات مثبت مصرف سیر سیاه معمولا بعد از یک تا سه ماه ظاهر خواهد شد. مصرف موقت و گاه و بی گاه هر چند مفید است اما باعث کاهش اثرات مثبت سیر سیاه می شود (منبع).

حداقل مصرف سیر سیاه در روز باید بین ۰.۶ تا ۱.۲ گرم باشد. یعنی مصرف روزانه تقریبی نصف حبه سیر سیاه درشت تا یک حبه درشت کامل کافیست. برای حبه های کوچک باید بیشتر مصرف شود. برای اطلاعات کامل در مورد نحوه مصرف سیر سیاه به این مقاله مراجعه کنید: طریقه مصرف سیر سیاه

 

خرید سیر سیاه در اصفهان، تهران، مشهد، کرج، شیراز، تبریز، قم و اهواز
سیر سیاه با کیفیت بایادی در شهر نجف آباد، نزدیک اصفهان تولید می شود. اگر امکان خرید حضوری دارید با ما تماس بگیرید. در غیر این صورت، ما می توانیم سفارش شما را با پست پیشتاز به سراسر ایران ارسال کنیم. با توجه به قیمت مناسب سیر سیاه بایادی، خرید اینترنتی و ارسال با پست پیشتاز خیلی به صرفه تر از خرید حضوری از برندهای وارداتی است. پس برای مشاوره و خرید با ما تماس بگیرید.

 

روش خرید سیر سیاه بایادی
شما می توانید محصول را به سبد خرید اضافه کنید و از طریق پرداخت اینترنتی، خرید سیر سیاه را کامل کنید. اگر امکان خرید اینترنتی ندارید با فروشگاه بایادی تماس بگیرید: ۰۳۱۹۱۰۱۵۵۱۰

بعد از سفارش و پرداخت آن، در زمان یک تا سه روز بسته شما آماده شده و با پست پیشتاز به آدرس شما ارسال خواهد شد. بسته های ارسالی با پست پیشتاز معمولا بین دو تا سه روزه به دست مشتری می رسد.

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%d9%85%d8%b4%d9%87%d8%af/



تعداد بازدید از این مطلب: 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود